Tabung Firash

Thursday 7 August 2014

26 minggu - Menjadi Pesakit luar & Result Darah

phewwwwww
Malam sebelum tu aku xsdp perut je
muntah2 and cirit-birit
salah makan ke??
badan memang dah xsedap da..
kalau ikott tarikh ceck-up kene datang sok
tapi disebabkan dah tak terlampau larat sangat aku ajak en asben teman g klnik

Mula2 blur je
nak tggu esokknya aku dah xlarat nak masuk keje petang ni
mase pegi klnik tu pon dah agak lewat
dalam 12 tengahari lebih juga la
orang xramai lah mase tu
dok tanya kat kaunter suh amek untuk pesakit luar je
kene lah caj rm1
mase sampai giliran terus je masuk jumpa doktor

so keputusan kate aku cume salah makan 
mungkin keracunan makanan
masalahnya nape laki ng adik2 aku xkene pon
agaknya perut dah jadi sensetip kott
xkisah lah janji aku boleh mc xlarat nak masuk kuar toilet sejam sekali

lepas ceck2 sume aku bagi lah kjat misi yang slalu buat ceckup kat aku tu
dia tanya nape xbuat ceckup terus
lorhhh boleh ke tadi aku tnya kt kaunter suruh jadi pesakit luar jee
jam pon dah dekat pukul 1 petang
misi suruh datang balik pukul 2 tok buat pemeriksaan
esoknya xpayah lah aku datang klinik lagi kan


Ingat entri mase ceckup kat kelantan
kononnye misi tu kate mgkin kandungan aku kene jangkitan 
Tapi alhamdullilah
aku terlepas dari semua tu
syukur sangat
keputusan memang da keluar and doktor kate xade masalah dengan darah aku
cume cair je


disebabkan buku page buku aku dah abis digunakan
gune tampal2 jela pasni
tula sape suruh tiap2 dua minggu g ceckup kan
ni baru mggu ke 26 ade lagi 14 minggu lagi ni
idak ke tebal dengan kertas2 yang akan menampal2 nanti


No comments:

Post a Comment