Tabung Firash

Thursday 21 May 2015

Bila Sakit Kepala Datang Menyerang

Assalamaualaikum semua


Minggu lepas aku ade kongsikan doa untuk sakit kepala kan
Ni kalau dah tahap sampai aku merajinkan diri pergi klnik ni makna memang dah tak tahan sangat la tu
Sebab tu aktiviti blogging agak terbengkalai seminggu nie
Nak mengadap pc naik lemau rasanya

Alhamdullilah takde pape yang serius
Doktor kata aku kekurangan darah campur tak cukup rehat and still breastfeed Firash
Dan disebabkan aku masih fully BF Firash doktor berani bagi aku panadol je
Takot effect pada susu badan kalau bangi ubat yang kuat

Banyak sebenarnya aku nak kongsikan
Tapi tula disebabkan kekangan masa dan kesihatan yang tidak mengizinkan

Insyallah mane yang tertinggal tu aku akan kejar balik
Doakan kesihatan aku ye

23 comments:

  1. in shaa Allah Ayu akan cepat sembuh.. biasalah masih baru bersalin, memang darah dalam badan agak kurang lagi.. rehat dan menyusukan pun memainkan peranan.. apapun take care tau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayu pon baru tau kak eyda
      patut la mase dlm pantang ritu misi ada tanya tumpah darah banyak ke
      sebab muke ayu pucat

      Delete
    2. akak yang tau sebab jarak anak sulung dan kedua dekat.. tuh misi cakap darah tak sempat nak cover lagi..

      Delete
  2. semoga cepet sembuh mba :)

    ReplyDelete
  3. Klau skt kpala memg x blh nak thn..bykkn brsbr ya ayu

    ReplyDelete
  4. Klau skt kpala memg x blh nak thn..bykkn brsbr ya ayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula mmg sakit
      apa pon xleh nak buat kan

      Delete
  5. Jaga diri baik2, Ayu. Moga cepat sembuh!

    ReplyDelete
  6. Get Well Soon Mommy Firash :)

    ReplyDelete
  7. semoga cepat sembuh ye kak Ayu... jaga diri leklok.. dah ada Firash ni :)

    ReplyDelete
  8. Ibu yang menyusukan baby ni kena dapatkan rehat yang cukup...
    Semoga ayu terus kuat demi firash.

    ReplyDelete