Tabung Firash

Thursday 28 May 2015

Terima Kasih Duniashida

Assalamualaikum semua
Semalam aku dapat sampul

Da agak siapa gerangannye kalau bukan dari duniashida
Lagipun dah lama aku tak merasa  hadiah dari blogger kan
Aku tengok ramai pulak dok post pasal dapat hadiah dari blogger kan
So aku pon taknak ketinggalan la

Taraaaa...


Aku dapat keychain
Cantikk tau
Sempena menjadi top komentar di blog beliau
Terima kasih kak shida
Ni pon kak kathy yang inform dan berikan detail
Aku pon tak perasan
Dah nama pon rezeki kan
Insyaallah akan dapat jugak

31 comments:

  1. Tahniah ayu..memg da rezki kan

    ReplyDelete
  2. selamat mba udah dapat hadiah :)

    ReplyDelete
  3. tahniah ayu.. rezeki dapat hadiah tu..

    ReplyDelete
  4. wah, comel rerama !!! tahniah. hehe

    ReplyDelete
  5. Hai awak! Kita nak invite awak join giveaway dekat belog kita. Jom joinnn! :)

    inijurnalkitapunya.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyallah ayu ade masa ayu join ye
      terima kasih jemput

      Delete
  6. Congrats, Ayu! Berkenan betul tengok 'butterfly' comey tu...

    ReplyDelete
  7. Tahniah ayu comel keychain tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan
      asyik tgk keychain sndiri je
      nak gak merasa keychain orang lain kan

      Delete
  8. Tahniah ayu...
    Comel rama-rama tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee terima kasih kak kak shida yang sudi bagi ni la

      Delete
  9. tahniah mummy.
    cikna tak sempat nk aktif mcm dlu

    ReplyDelete